Official Bastards Blog - contact.bastards@gmail.com

Bastards

Próbanapló, vagy miafasz

2009. április 08. - karcolat csabi

Tegnap ismét próbáltunk, bár én érkeztem utoljára, hat helyett hétkor, tehát a tizenkét órás munkarend monnyonle és tilcsákbe. Gyors repertoár-elnyomás és cigiszünet után második próbálkozásra összeraktuk a Rock Outot a tavalyi albumról, noha a dal végére a belemet kiokádom kábé, Danika meg egyszerűen kiröhögött amikor mondtam, hogy kéne vokál a refrénhez. Ja, és jövő hétre kéne valami dalt találni, illetve kettőt, ami rövid, pörgős és nincs, vagy kevés szóló van benne, ugyanis április 27-én koncert, és ha most nekiállnánk az Overkillt tanulgatni, az kurvára nem lenne jó. Hát, én javaslom a Bombert, abban minimális szóló van, és alap Motörhead-nóta, valamint nemrég volt még szó a Dr. Rockról, kurvajó kezdődal lenne.

Na, vigyen el titeket a sárgaszemű kaszás, meg Dodi, a Felvidéki Rém!

A bejegyzés trackback címe:

https://truebastards.blog.hu/api/trackback/id/tr726932095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása