Official Bastards Blog - contact.bastards@gmail.com

Bastards

Bastards az öregasszonyoknak, Jack Daniels nekünk

2009. május 09. - karcolat csabi

Hát megvolt az első koncert. A sikeréről megoszlanak a vélemények, de asszem nem lehet panasz. Én mr kicsit be voltam küldve a színpadon, ugyanis nem sajnáltuk magunktól az alkoholt. Úgy éreztem mintha dvd-n nézném magam. Kértem vokáélmikrofont is, aztán bele sem szóltam :D

Ja, és Holth barátom kritikát is írt a nagy eseményről. A lényege, hogy nem volt se túl jó, se túl szar, úgyhogy nagyon örülünk. Sonny énekelni jár majd a Danihoz, nekem venni kell egy erősítőt, a Dodit meg seggbe kell rúgni.

Olvassátok el az írományt, itt a link:

http://viharock.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=2804

Köszönjük a kritikát, éljenek a Peltzner Percek!

Ja, és ne feledjétek: vagy a Bastards, vagy a halál!

Éljen a sátán és a szesz!

A bejegyzés trackback címe:

https://truebastards.blog.hu/api/trackback/id/tr666932087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása